Såg din annons på blocket för ett tag sen haha

aha okej, nä då vad d inte dig jag tänkte på....740n du pratade om, vad e d för motor i den? körs den på gatan?DruTTeN skrev:nope heter Jonas Larsson, gick fordon för typ 4 år sen.
Såg din annons på blocket för ett tag sen haha
Motorn blir klar innan nyårbmw02touring skrev:Hinner du klart till sommaren?
Sjöblom behöver få lite konkurrens i sugklassen.
Tror du jag va seriös lr? Fattar vell jag med att d inte går om man jagar effekt, ska höra med motormekano om han kan göra d...Blom142 skrev:Rydberg skrev:Tkr d e fränare o plocka mkt effekt med enkla fjädrar
vem kör den nu då?DruTTeN skrev:Jepp 740in går på gatan. B23, portad/planad omgjorda förbrännings rum, flödes mätt. Månen 7kam o dubbla fjädrar. Helt iordning gjort mek sprut.
Lättat svänghjul. Gick riktigt fint.
Hmm blir nog billigare om du köper tillbehöret från kg än frågar motormekano om dom kan fixa..
okej, nä som sagt...bilen kommer framåt augusti, om det inte kommer upp en fin billig innan....Pengar som sätter stopp, som alltidDruTTeN skrev:vet inte nån i stigtomta som köpte den, vet faktiskt inte om den används.
Har du hittat nån bil att sätta motorn i ??
fin amazon med b20 som orginal motor...adda min msn så snackar vi mer...DruTTeN skrev:vad är du ute efter då ??
Har bla en amazon o en pv står som kan tänkas va till salu
Hahaha vipsenGlufsen skrev:Leta upp någon lökig 340/360 och harva genom besiktningen, sen brutalllättning och i med betjugan och var fränast vid Vipsen