ang att lufta kopplingen så är en gammal spolarpump från tex 240 ett hett tips. en slang i behållaren och den andra på luftnippeln, sen kör du pumpen så att den suger ur behållaren, genom pumpen, och trycker bakvägen genom slaven och röret upp till behållaren igen... bara att köra runt vätskan så i typ 30sek sen stänga luftnippeln... har funkat klockrent varje gång åt mig iaf jäkligt nice blir bygget iaf, men det brukar det ju bli
Tog en skaplig tur idag. Känns sjukt trevligt.
Svårt att beskriva men allt känns så tajt och fint, lådan funkar otroligt bra. Bilen ligger väldigt fint på vägen. Turbon spoolar som en besatt, Bromsarna håller i bra. Motorn sjunger så vackert så man blir tårögd
http://www.motornord.se
ÅF i norden för Link insprutningsystem
Dynapack 2 och 4WD chassidyno 1200whp 2WD 1600whp 4WD
Mappar alla eftermarknads styrsystem
Meningen var att jag skulle bromsa på torsdag hos Motornord men har strul med sliten turbo så känns inte riktigt rätt att göra det nu. Ska lösa det och åka upp senare i sommar/höst istället
Var ut på ett litet race igår i och här har ni film på mina två repor. var lite halt och spann nästan hela vägen till mål. Kör på 0.9bars laddtryck fortfarande föresten (grundtryck)