Jensas Swedish Racing Motors. Ny Web shopp öppnad!
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (sugmotor bromsning 238hk)
ja det blir kul att få svart på vitt för en gångs skull på olika grejor.
vi ska sätta igång med testerna så fort som denna 2400cc RC motor är klar http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=46&t=57824" onclick="window.open(this.href);return false; vi ligger på 238hk nu men vi hoppas på några fler innan vi ger oss, blir att prova en värre kamaxel.
vi ska sätta igång med testerna så fort som denna 2400cc RC motor är klar http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?f=46&t=57824" onclick="window.open(this.href);return false; vi ligger på 238hk nu men vi hoppas på några fler innan vi ger oss, blir att prova en värre kamaxel.
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- Deztallica
- Forumsberoende
- Inlägg: 676
- Blev medlem: fre jul 03, 2009 6:23 pm
- Ort: Haninge
Re: Jensas STS Speed shop (sugmotor bromsning 238hk)
Häftigt. Lycka till och sätt fart och testa så fort som möjligt 

Gillar du okunskap, obstinat kan-självande och ständiga misstag så är du välkommen till mitt garage.
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
En helt vanlig grå 940
MVH Robin W
Re: Jensas STS Speed shop (sugmotor bromsning 238hk)
Har ett par l92 toppar till en ls2
Vill du kolla på dom ev. putsa till kanalerna.
Ska bli en 402 m motor med enkel turbo
Kam? har köpt en ls9 men vet ej om den passar
grymt billig var den 110 usd.
LS9 camshaft is 211/230 @.050 valve lift and .558/.552
lift with 1.7 rockers and a 122.5 centerline
Hade tänk att bygga en kompressor motor för gatan först men har tänkt om.
Får säljas vidare om den inte passar.
Vill du kolla på dom ev. putsa till kanalerna.
Ska bli en 402 m motor med enkel turbo
Kam? har köpt en ls9 men vet ej om den passar
grymt billig var den 110 usd.
LS9 camshaft is 211/230 @.050 valve lift and .558/.552
lift with 1.7 rockers and a 122.5 centerline
Hade tänk att bygga en kompressor motor för gatan först men har tänkt om.
Får säljas vidare om den inte passar.
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (sugmotor bromsning 238hk)
hej nu har jag haft några dagar semester då jag åkt lite B18 båt och skruvat i hop min vega med en ny motor och varit till kubbe som tyvär regnade bort. nu ska jag komma igång med jobben i värkstan och hinna ikapp med pm och mail som jag tyvär ligger väldigt efter med. så ni som försökt få tag i mig på pm eller telefon sista två veckorna får ni inte svar närmaste två dagarna försök igen för då har jag klanntat till det
mvh jens gustavssson /sävar

mvh jens gustavssson /sävar
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (semester slut)
lite info om lyftare och stötstänger till B20.......
jag håller på att utöka sortimentet med grejor till B20 så jag kan sälja kompletta kamaxel och ventil system satser och jag har måttat och räknat lite och utökat mitt sortiment med nya 7.9mm cromolly stötstänger med 222mm längd till mina lägre comp cam/isky lyftare som är det ända man kan använda nuförtiden då det inte finns lyftare med bra kvalitet till B20 numera (volvo orginal säljs inte mer).
om man mäter total längden på en volvo standard lyftare + stötstång (58+204mm) så blir längden 262mm och det blir längden på mina grejor också fast med måtten 40+222mm=262mm)
(tips man kan prov montera en standard stötstång och lyftare på sin motor så ser man vart juster skruven hamnar.
den längden fungerar bra till div trim kamaxlar då bascirkeln blir mindre på de kamaxlarna och då topparna planas. i värsta fall om de blir lite för långa så kan man skimsa under vippstället med en bricka eller slipa lite runt juster skruven då blir utväxligen bättre också och du får mer lyft.
jag kan plocka ihop kompletta kamaxel paket med rabbat med hundratals olika profiler att välja på för att hitta rätt kammaxel för just din motor kombinatin och kör sätt. modärnaste profilerna och bästa ventil systems prylarna rakt igenom.
pm för mer info och priser
mvh jens gustavsson
jag håller på att utöka sortimentet med grejor till B20 så jag kan sälja kompletta kamaxel och ventil system satser och jag har måttat och räknat lite och utökat mitt sortiment med nya 7.9mm cromolly stötstänger med 222mm längd till mina lägre comp cam/isky lyftare som är det ända man kan använda nuförtiden då det inte finns lyftare med bra kvalitet till B20 numera (volvo orginal säljs inte mer).
om man mäter total längden på en volvo standard lyftare + stötstång (58+204mm) så blir längden 262mm och det blir längden på mina grejor också fast med måtten 40+222mm=262mm)
(tips man kan prov montera en standard stötstång och lyftare på sin motor så ser man vart juster skruven hamnar.
den längden fungerar bra till div trim kamaxlar då bascirkeln blir mindre på de kamaxlarna och då topparna planas. i värsta fall om de blir lite för långa så kan man skimsa under vippstället med en bricka eller slipa lite runt juster skruven då blir utväxligen bättre också och du får mer lyft.
jag kan plocka ihop kompletta kamaxel paket med rabbat med hundratals olika profiler att välja på för att hitta rätt kammaxel för just din motor kombinatin och kör sätt. modärnaste profilerna och bästa ventil systems prylarna rakt igenom.
pm för mer info och priser
mvh jens gustavsson
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (sugmotor bromsning 238hk)
hej väldigt finna toppar de där L92 (jag har ett par nya också) och billiga också
problemet ligger väll i vilket ventilsystem man ska ha till dem, jag har inte satt in mig i det än men de har nån typ av variabla ventiltider som man skulle vilja skippa och köra vanlig fast kammaxel. du kanse kan det bättre än jag så berätta gärna hur du tänkt)
om själva topparna så kan jag vara säga att de är onödigt stor i aria för under 8000rpm på mindre motorer än 450cui men en turbomotor brukar inte reagera negativt på det så det är nog inget att bry sig i. flödet räcker nog långt med turbo så jag är skeptisk att man behöver porta mer än att bara snygga till lite gjut missar och dubbel kolla säten mm.
men starta en bygg tråd och lägg upp alla data och tankar på motorn så ska jag fylla i med det jag kan.
mvh jens

problemet ligger väll i vilket ventilsystem man ska ha till dem, jag har inte satt in mig i det än men de har nån typ av variabla ventiltider som man skulle vilja skippa och köra vanlig fast kammaxel. du kanse kan det bättre än jag så berätta gärna hur du tänkt)
om själva topparna så kan jag vara säga att de är onödigt stor i aria för under 8000rpm på mindre motorer än 450cui men en turbomotor brukar inte reagera negativt på det så det är nog inget att bry sig i. flödet räcker nog långt med turbo så jag är skeptisk att man behöver porta mer än att bara snygga till lite gjut missar och dubbel kolla säten mm.
men starta en bygg tråd och lägg upp alla data och tankar på motorn så ska jag fylla i med det jag kan.
mvh jens
fotograf2 skrev:Har ett par l92 toppar till en ls2
Vill du kolla på dom ev. putsa till kanalerna.
Ska bli en 402 m motor med enkel turbo
Kam? har köpt en ls9 men vet ej om den passar
grymt billig var den 110 usd.
LS9 camshaft is 211/230 @.050 valve lift and .558/.552
lift with 1.7 rockers and a 122.5 centerline
Hade tänk att bygga en kompressor motor för gatan först men har tänkt om.
Får säljas vidare om den inte passar.
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (semester slut)
första dyno testet nere i stockholm på denna STS 238 kam gav 832whp och 1010wnm och samtidigt ett körbart låglast område.
läs mer och se diagram på denna länk om avdr bil http://www.garaget.org/?car=64253" onclick="window.open(this.href);return false;
motorn .... http://www.garaget.org/?car=64253&image=2410262" onclick="window.open(this.href);return false;
broms diagrammet..... http://www.garaget.org/?car=64253&image=2439516" onclick="window.open(this.href);return false;
lite mer gammal info om kamaxeln kopierat från en annan tråd......
här ser man en uppmätt mekanisk STS 238 som jag och reine på AGAP ritat fram som en modern sportkam som just precis ryms på en orginal stomme.
en modern 16v kam med måttlig duration som utnyttjar hela 35mm tryckaren (inte många 16v kammar som verkligen var 16v kammar i början). se Minimum Flat Follower Dia (ska va minst 2 mm från kanten i mitten för säker funktion).
volvo kör med en 8v kam det kan man se då den bara utnytjar 29mm!
hur långt räcker en sån? jag är rätt säker på att den skulle räcka till väldigt vassa motorer än fast det långt från är en fullrace profil. (0.20 i vspel)
många glömer bort att räkna om grenrören och insugen (kör med vad som fungerar på 8v) till de mindre durationerna på 16v och tror sen att kammen inte orkar varva ut men det är egenteligen rören som stämmer av fel. (blir kortare med mindre duration).
även en orginal kamaxel.
läs mer och se diagram på denna länk om avdr bil http://www.garaget.org/?car=64253" onclick="window.open(this.href);return false;
motorn .... http://www.garaget.org/?car=64253&image=2410262" onclick="window.open(this.href);return false;
broms diagrammet..... http://www.garaget.org/?car=64253&image=2439516" onclick="window.open(this.href);return false;
lite mer gammal info om kamaxeln kopierat från en annan tråd......
norrback skrev:Bra, jag har skrivit fel! Det är som jens skriver, max hastigheten, inte max accelerationen.Jens Gustavsson skrev:max VELOCITY är vad som bestämer hur långt ut på tryckaren man kommer om man ska va korekt.
/Andre'
här ser man en uppmätt mekanisk STS 238 som jag och reine på AGAP ritat fram som en modern sportkam som just precis ryms på en orginal stomme.
en modern 16v kam med måttlig duration som utnyttjar hela 35mm tryckaren (inte många 16v kammar som verkligen var 16v kammar i början). se Minimum Flat Follower Dia (ska va minst 2 mm från kanten i mitten för säker funktion).
volvo kör med en 8v kam det kan man se då den bara utnytjar 29mm!
hur långt räcker en sån? jag är rätt säker på att den skulle räcka till väldigt vassa motorer än fast det långt från är en fullrace profil. (0.20 i vspel)
många glömer bort att räkna om grenrören och insugen (kör med vad som fungerar på 8v) till de mindre durationerna på 16v och tror sen att kammen inte orkar varva ut men det är egenteligen rören som stämmer av fel. (blir kortare med mindre duration).
även en orginal kamaxel.
Kod: Markera allt
C:\Program\AudieTech\CPP\Volvo B230\STS238 16.CPP
LIFT DUR. OPEN CLOSE AREA
Lobe I1 ----- ------ ----------- ----------- ------
Centerline 111.00 ATDC 0.20 277.96 28.53 BTDC 69.43 ABDC 925.4
.050 Lift C/L 110.33 ATDC 0.30 271.01 25.08 BTDC 65.94 ABDC 924.5
Runout 0.0051 0.40 265.38 22.31 BTDC 63.07 ABDC 923.5
Peak Open Acc. 0.01586 0.50 260.67 19.96 BTDC 60.71 ABDC 921.9
Peak Nose Acc. -0.00799 1.00 244.07 11.72 BTDC 52.35 ABDC 915.4
Peak Close Acc. 0.01807 1.25 238.06 8.70 BTDC 49.37 ABDC 913.0
Lift @ TDC 2.163 2.00 223.65 1.37 BTDC 42.28 ABDC 899.4
Valve Lash 0.000 3.00 208.13 6.44 ATDC 34.57 ABDC 879.1
Rocker Ratio 1.00 4.00 193.78 13.61 ATDC 27.39 ABDC 857.0
Lobe Separation ----- 5.00 179.15 20.94 ATDC 20.09 ABDC 819.1
Minimum Flat 6.00 163.68 28.67 ATDC 12.35 ABDC 775.5
Follower Dia. 32.118 7.00 146.97 37.06 ATDC 4.03 ABDC 720.2
8.00 128.57 46.24 ATDC 5.19 BBDC 650.0
9.00 107.38 56.86 ATDC 15.77 BBDC 558.8
10.00 81.27 69.94 ATDC 28.79 BBDC 443.6
11.00 42.42 89.57 ATDC 48.01 BBDC 238.6
11.3729 --- PEAK CAM LIFT ---
11.3729 --- PEAK VALVE LIFT ---
C:\Program\AudieTech\CPP\Volvo B230\volvo UA.16.CPP
LIFT DUR. OPEN CLOSE AREA
Lobe E1 ----- ------ ----------- ----------- ------
Centerline 111.00 ATDC 0.20 241.89 10.23 BTDC 51.66 ABDC 689.6
.050 Lift C/L 110.16 ATDC 0.30 235.73 7.37 BTDC 48.36 ABDC 688.5
Runout 0.0127 0.40 231.30 5.27 BTDC 46.02 ABDC 687.6
Peak Open Acc. 0.02129 0.50 227.71 3.56 BTDC 44.15 ABDC 686.7
Peak Nose Acc. -0.00816 1.00 214.80 2.76 ATDC 37.57 ABDC 682.5
Peak Close Acc. 0.02158 1.25 209.76 5.28 ATDC 35.04 ABDC 679.7
Lift @ TDC 0.758 2.00 196.82 11.75 ATDC 28.57 ABDC 667.1
Valve Lash 0.000 3.00 180.93 19.73 ATDC 20.65 ABDC 646.3
Rocker Ratio 1.00 4.00 164.84 27.79 ATDC 12.63 ABDC 617.1
Lobe Separation ----- 5.00 147.80 36.34 ATDC 4.14 ABDC 577.8
Minimum Flat 6.00 128.97 45.83 ATDC 5.20 BBDC 524.8
Follower Dia. 29.198 7.00 107.51 56.60 ATDC 15.89 BBDC 454.0
8.00 81.36 69.71 ATDC 28.93 BBDC 362.7
9.00 42.54 89.40 ATDC 48.06 BBDC 196.7
9.3653 --- PEAK CAM LIFT ---
9.3653 --- PEAK VALVE LIFT ---
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Inlägg: 5059
- Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
- Ort: Umeå / Skärgården
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
Jens, damma av anteckningsblocket och se vart vi har måtten på nya grenröret till båtmotorn version 2.


- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
jo det vore kul att se det grenröret och toppen + insuget jag gjorde åt dig det skulle bli bra drag då i båten.
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
- peppe
- Skärgårds-trimmare
- Inlägg: 5059
- Blev medlem: mån aug 16, 2004 11:06 pm
- Ort: Umeå / Skärgården
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
Risken är överhängande att det blir att sno ihop ett nytt koncept.
Behöver ett B21 block, med tillhörande vev, något du ligger på?
Mvh
Behöver ett B21 block, med tillhörande vev, något du ligger på?
Mvh
Re: Jensas STS Speed shop (Nya volvo kamaxlar)
Hej!!
Måste man ha sånt fett när man sätter i en helt nyslipad kamaxel i tex en b230??? Och var köper man det???
Måste man ha sånt fett när man sätter i en helt nyslipad kamaxel i tex en b230??? Och var köper man det???
Jens Gustavsson skrev:
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
jag och stövarn flödade en helt standard B20 44x35 topp i dag med 92mm borr under och med modelera radie på insug och ett 42mm rör ut knackat fyrkantigt mot toppen.
28"
lyft/ in/ut
2 46 35
4 86 62
6 117 86
8 138 93
9 146 94
10 149 94
11 155 94
12 155 95
13 157 94
14 158 95
15 158 95
16 158 95
som jag anat förut så är insugnings flödet riktigt bra med tanke på arian och att den är helt orörd. men det går att vinna mycket på avgasidan. det förklarar sannolikt att en enklare B20 sugmotor nästan bara svarar på portning på avgasidan vad jag har märkt. lätt att förstöra flödet om man portar fel och får turbulens.
28"
lyft/ in/ut
2 46 35
4 86 62
6 117 86
8 138 93
9 146 94
10 149 94
11 155 94
12 155 95
13 157 94
14 158 95
15 158 95
16 158 95
som jag anat förut så är insugnings flödet riktigt bra med tanke på arian och att den är helt orörd. men det går att vinna mycket på avgasidan. det förklarar sannolikt att en enklare B20 sugmotor nästan bara svarar på portning på avgasidan vad jag har märkt. lätt att förstöra flödet om man portar fel och får turbulens.

True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
-
- Topplocks-guru
- Inlägg: 7005
- Blev medlem: mån okt 15, 2007 10:00 pm
- Ort: Lund
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
En 8V kam måste ju utnyttja mer av tryckaren än en 16V Jens.
Annars hade det varit större tryckare i 16V än 8V original.
Erland
Annars hade det varit större tryckare i 16V än 8V original.
Erland
-
- Topplocks-guru
- Inlägg: 7005
- Blev medlem: mån okt 15, 2007 10:00 pm
- Ort: Lund
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
KG gjorde ju steg 1 toppar förr när jag jobbade där och det var med helt orörd avgas.Jens Gustavsson skrev:jag och stövarn flödade en helt standard B20 44x35 topp i dag med 92mm borr under och med modelera radie på insug och ett 42mm rör ut knackat fyrkantigt mot toppen.
28"
lyft/ in/ut
2 46 35
4 86 62
6 117 86
8 138 93
9 146 94
10 149 94
11 155 94
12 155 95
13 157 94
14 158 95
15 158 95
16 158 95
som jag anat förut så är insugnings flödet riktigt bra med tanke på arian och att den är helt orörd. men det går att vinna mycket på avgasidan. det förklarar sannolikt att en enklare B20 sugmotor nästan bara svarar på portning på avgasidan vad jag har märkt. lätt att förstöra flödet om man portar fel och får turbulens.
Dom var tänkta till max R kam med dubbla 45:or men gick väldigt bra.
I princip 70 graders koning in från insuget och från sätet, tilljämnat mellan och upptaget förbränningsrum.
Jag hade en Amazon med en sån topp, 45:or med 36:ans halsringar uch extraktor.
Jag tippar att den gav ungefär 160 hästar. Bytte till 46-38, sk. steg 4 med H3 kam och 40:ans halsringar
men det gav inte mycket mer effekt. Jag tror inte man behöver så mycket topp med 45:or
och mycket avgasflöde undrar jag om det gör någon större skillnad?
Skulle vara kul att prova en maxad motor med bara jämnad avgasport under ventilen och sen ta upp den och porta den.
Undrar hur många hästars skillnad det hade blivit?
Erland
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Inlägg: 21748
- Blev medlem: mån sep 22, 2003 5:47 pm
- Ort: Tomterna/sävar
- Kontakt:
Re: Jensas STS Speed shop (STS 238=832whp)
en 16v har större 35mm tryckare än en 8v som har 33mm men kam sliparna utnytjar väldigt sällan detta som jag har gjort därför tappar de aria och måste kompensera med mer duration istället och det ger ett sämre låg-mellan register iallafall.Erland Cox skrev:En 8V kam måste ju utnyttja mer av tryckaren än en 16V Jens.
Annars hade det varit större tryckare i 16V än 8V original.
Erland
nästan alla volvo 16v kamaxlar på marknaden utnytjar bara 28-30mm av luftaren då profilen igenteligen var avsätt för BDA eller japps 16v motorer med mindre lyftare

True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/