Ja det var dåligt med film... Har ingen film med full effekt? Mats Alfredsson kanske har något från bjurholm?
I lördags var det inte meningen att jag skulle köra helt enkelt. Dagen innan svetsar jag alla de sprickor som var i grenröret för 6:e ggn, då jag inte hade tid att göra ett nytt dagen innan. Bromsade om provade lite kamjustering, la mig på 720whp @ 9001rpm ...Hade inte tid att prova mer skulle köra 3 bilar till i bänken samt hinna sova, vilket jag inte fick natten innan.. Och inte heller denna natten. Gustavs Saab jävlades med felläsning på kamtriggern som tog tid, för att sen konstatera att han hade troligen problem med en växligsgaffel i lådan så han kom aldrig till start. Hinner montera takräcket och upp med slicksen, köra hem för att nudda kudden några minuter innan avfärd.
Hinner få 1 timmes sömn. Börjar avfärden mot åmsele hinner inte långt så går takräcket av, det visar sig ha lekat vatten innuti röret så det främre röret går av gör en buckla i taket och repar hela taket och skuffen.... Jahapp den här dagen börjar bra

Samtidigt ringer ecke som plockar upp slicksen i sin bil så jag kan fortsätta .... Väl i åmsele går bilen dåligt första racet mot hedmans ford.. 1:an 2:an sen får jag inte i 3:an pga växellenkaget lossnat i nederkant, när jag väl får in växeln efter 3-4försök så leanar den så jag släpper av direkt och tittar mig över axeln och ser inte ens hedmans ford så tänkte för mig själv "kanske hinner rulla imål först ändå", men han tog mig med nån meter på mållinjen .... Och lika bra det då kunde jag gå till botten med problemet och det var felande autronic tempgivare... Fixade den och den visade bra varmare än innan vilket resulterade i att jag fick lägga på bra mycket bränsle innan den gick som den skulle. Var bara jag och Jens G kvar på slutet när bilen började gå som den skulle dock så var växellenkaget förtfarande löst så fick aldrig i 2:an när vi körde mot varann. Fick justera på bakdämparna en hel del oxo för fästet i åmsele var bra mycket bättre än på gatan så slog igenom. Dock så måste jag ha nya däck antigen dom eller så förmycket effekt på för opreppad bana för fick aldrig nån skjuss på 3an det spann mest bara med 11.5" et street. Får köpa nya till nästa år däck till nästa år..
Fick jonas nån data med sin super gtech? Tyckte jag såg 11.2 med när jag inte fick i 3.an fick rappla på 3-4ggr så en 10 borde gå att köra
Sen måste jag göra en ny racepipa till bilen, blir något konstigt ljud när den reflekterar mot backen så låter som en bubba haha ... så låter den inte eg...