dagen på kullen flöt på utan några som helst bekymmer,
kom lite sent tack vare resan tog lite längre tid med släp än räknat,
så missade tyvär första körpasset,
men det va lungt, hade gött trevligt i solen och gick runt och snackade skit i depån och tittade på andra bilar,
tog sen några varv i primeran istället under "lugna passet" för att hitta ett vettigt spår (har inte kört där på några år ju)
första 2-3 varv körde jag på grundladd(0.4 bar)
sen på med laddtryckskurvan resulterade i ca 0.7 bar vid varvstopp på 7000
tidigare har motorn känts "bottnad"vid 6500, men nu med lite stegrat laddtryck så gav den fint upp till 7000 där jag hade satt varvstoppet.
fullt grepp på rakt fram på 4ans å femmans växel när däcken väl var varma, kunde kanske gå att ge nått hekto till.
tyckte den ville understyra lite grann , vilket senare kom på att jag hade satt helvete fel däcktryck, jag hade för mej jag fått höra 1.8, men det i själva verket skulle vart 1.1

så lite mer laddtyck till när nog möjligt med rätt däcktryck.
men det gav ialafall resultat i några varv med snitt på 0.56 vilket jag är mer än nöjd över.
gjorde lite mindre justeringar med laddtrycket och sänkt däcktryck och gjorde ett försök till lite senare på eftemiddagen,
men lyckades då inte alls få nått flyt, 4 timmar i bil med uppgång klockan 04.00 på morgonen och en hel dag i stekande sol ,plus att jag är fruktansvärt otränad, gjorde att tiderna blev oförändrade, trots att jag tyckte bilen funkade betydligt bättre
så till nästa bankörning så är det nu hårdträning i joggingspåret och lite armhävningar

, helt slut idag , träningsvärk i underarmar och känns som jag gått ett rejält träningspass (nåja, jag har ju aldrig gjort nått träningspass, men kan tänka mej att dte skulle kännas så här i efterhand i kropen

)
lär nog komma upp nått filmklipp sen med, min egna gopro hade jag dock glömt ladda så vart inte ens ett halvt varv innan batteriet dog
http://www.youtube.com/watch?v=87MEpNd8MZQ" onclick="window.open(this.href);return false;