Litt bilder frå i dag og i går:)Har ikkje fått gjort så mykje, alt mulig anna som må gjerast og.
Skrudde ut denna frå Micra BKF'en, den som trykker inn i hovedsylinderen.

Kappa den ned, sveisa på enden igjen og monterte den:)Det er heil aksling så det lettaste hadde vært og kappe den og berre slipe den rund men tenkte ikkje på det før den var kappa for kort:p

Montert clutchpumpe og hovedsylinder.

Montert torpedoplatene i bilen.


Monterte motoren igjen for og teste litt ting og lage til girkassetravers og mellomaksling oppheng:)

Litt feil vinklar for BKF vacum slangen. Vuderer og sveise AN8 nipplar på den innsugs nippelen og på røret på BKF'en og bruke AN koblingar der istedenfor vanleg slange.

Testa radiatoren og vifta gjekk fint klar motoren så då gjer nok V70 vifte det og. Då kan radiatorvangefestet heilsveisast:)

Motorkontaktane blir plasser her, passar nesten perfekt:)Den grå mutteren vil såklart bli lakka svart.

Den andre passar nesten her, må sveise litt om akkurat i den bretten som kjem ut. Denna kontakten ligger akkurat mot innsuget men skal nesten ikkje ha noken ledningar der så trur det skal gå bra:)

Varmeapparat inngangane vil bli flytta hit, to 90 gradera ned her så passer det perfekt inn på topp inngangen og vannrøret.

Så begynte eg og brodern med grenrør til 740en hans i går:)Kom så langt i går.


Komt så langt i dag:)Manglar noken små bitar med rett rør som må kappast opp også manglar vi kortbend til siste røret på sylinder 1, så må bestille det. Går neeesten ned i 240en med motoren i så satser på at det skal gå i 740:p Blir punkta i hop no og heilsveist ein gang vi har testa det i 740en. Kun eine røret er skikkeleg slipt fuger på osv, dei andre vil bli demontert, slipt og punkta i hop igjen før sveising:)Gjorde det sånn i tilfelle det ikkje passa etter eg hadde punkta i hop alt.

