Skaffa en bättre kamera mannen eller ska jag måsta komma o fota åt dig. Kul att bygget fortskrider, ska ta mig ut till garaget å muntra upp stämmningen nån kväll. Hare bäst mannen =)
Omskuren, Nej i norrland kallar vi det slitage!!!!
Kecke skrev:Skaffa en bättre kamera mannen eller ska jag måsta komma o fota åt dig. Kul att bygget fortskrider, ska ta mig ut till garaget å muntra upp stämmningen nån kväll. Hare bäst mannen =)
Hehe, ja har inte råd me nån kamera. Pengarna går ju till bilen...
Men du kan ju komma till garaget så fort ja är där..
Imorrn äre lördag o då blir långdag i garaget... Hoppas bara att allt flyter på då! Men de lär de inte göra.
Rogga skrev:Gött gött nicke!!!
Såg inte allt för svårt ut det där..
Är det stripen du ska åka med denna bil lr? Kommer ej att besiktas?
Tack tack! De är lite mickel med att kapa o slipa till rören så att de passar mot huvudbågen men om man bara ANDAS när man gör detta och inte stressar så går de bra!
Jag bygger inte bilen för att åka strippen, den byggs för gata och bana och den ska besiktas. De är min plan, sen vad gubbarna på SBP tycker, de tar vi då!
Du kommihåg att du måste kunna besikta med orginal bälterna på dess position.. Tror det är så iaf.. Har själv en skruvbar bur som jag tänkte regga med men då krockar buren och bälterna med varandra ...
Du kommihåg att du måste kunna besikta med orginal bälterna på dess position.. Tror det är så iaf.. Har själv en skruvbar bur som jag tänkte regga med men då krockar buren och bälterna med varandra ...
Joo jag vet att de är så och jag kommer kunna sätta bältet i dess org position. Så de där ordnar sig.
Om du har en skruvbar bur, så kan du ju ta ut den, åka o bes, sen skruva in buren. Tror inte de är så att du måste bes med bur. Men de är klart, de är skönt att ha bes med bur.
Ecke skrev:
Ja så småningom.. 140 ska juh köra 9:or haha ne jo nog ska ja in me båge då ja fixat allt annat.
funderar på ta bort innerstänkorna å sätta rör där ist..
Ok, låter grymt de.
Tror nästan att de är likaså bra o bygga bur när du tar bort innerskärmarna.
Jag ska beställa min bur nu på Måndag, har fått måtten av Micke. Var på väg att beställa men kom och tänka på att man kanske skulle ta rätt längt på strävorna bakåt då man lix beställer.
Surt att dom monteras underifrån, söker sidomonterade stolar, behöver inte kosta multum heller.
Jag ska beställa min bur nu på Måndag, har fått måtten av Micke. Var på väg att beställa men kom och tänka på att man kanske skulle ta rätt längt på strävorna bakåt då man lix beställer.
Surt att dom monteras underifrån, söker sidomonterade stolar, behöver inte kosta multum heller.
Gött de!
Du kan beställa stolarna från samma ställe som Filip. Smutta stolar. Raidopower tror ja de heter. De har glasfiberstomme med fästen på sidan!
Jag beställde stolarna från stylingbutiken glad i hågen, ända tills man vart uppringd och de talade om att de är slut i lager, och kommer inte in förrän i november nån gång. Fast nu är det ju snart november