jag har nu kört fram och tillbaks till nordmaling 3gånger för att mappa in en nissan sunny GTIR rallybil (60mil)
först var det allmän förvirring när kabelstammarna var lika och vi visste inte vart de skulle sitta.
Andra resan vart det problem då jag hade verson 2.5Q i min dator och 2.3c chipp i styrenheten. jag fick kontakt i mellen dem men den varnade att fel fans (på finska) och det gick inte att skicka vissa inställningar i mellan.

sen nu i dag med nytt hopp om att allt skulle fungera och vi äntligen få starta så ville inte programmet kommunicera med burken och jag hade svårt att få programmet att fungera överhuvudtaget från disketten

så summa sumarum så vill jag bara visa hur det ofta går i verkligheten då eftermontering sker med eftermarknadsinsprutningar.
för att montera och driftsätta ett system så behövs en duktig svagströms elektriker, en data tekniker, en som har erfarenhet av mappning och bilmotorer.
visst finns det undantag - tex emil, mattias, ulf andersson mm som kan allt tillräckligt bra för en installation, men för oss andra så räkna med att man behöver hjälp för att få ett väl fungerande system.